Wednesday, November 4, 2009

Kelas Talam (Mamatiera Pasir Gudang JB)




Salam semua,
2 minggu lepas, baru selesai belajar kelas talam dari mamatiera(pasir gudang JB). kita org belajar 3 jenis talam iaitu talam suji, talam keladi dan talam seri muka dan 1 resipi bonus. Dlm kelas tersebut, diajar teknik pada pendapat ita teknik baru.. dan bukan mcm mak2 kita dulu ajar.. dan teknik nye simple dan cepat.. kelas dihadiri seramai 6 org dan sepatutnya 10.. kata mama, 4 org last minute tak dapat datang..

kelas talam juga dihadiri oleh leen dan kak rozi geng resipinet.. selama nie dok tengok dorang kat gambar je.. first time dapat jumpa dorang nie.. mcm mcm cerita keluar.. mcm dah 10 tahun kenal.. o.k.. guys tengok lah gambar nie.. gambar tak sempat nak posing banyak banyak.. sibuk makan.. mamatiera buat kek buah sedapppp banget... dan seronok dpt belajar ngan mamatiera.. nice meeting you.. mama..!!

Hah.. lepas nie boleh la order yer!!.. sapa yang nak.. ye..hehehe..
























No comments:

Post a Comment